משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)
16 ינואר, 2022

איך לקנות שטיחים בזול

איך לקנות שטיחים בזול אונליין? הכל על הזמנת שטיחים באינטרנט

אנחנו לא יכולים לחשוב על משהו יותר מספק מלהציב בדיוק את השטיח המתאים בכל חדר בבית, ותסמכו עלינו – יש לנו בדיוק את השטיח שאתם מחפשים לכל חדר. שטיחי חדר השינה שלנו מספקים רכות מתחת לרגליים כאשר אתם מחפשים אווירה נעימה לאחר שקמתם מהשינה. שטיחים לסלון מגדירים את עיצוב הבית שלכם בחלל בו מתכנסת כל המשפחה ועוזרים ליצור חלל נעים ומזמין. שטיחי פינת אוכל הופכים כל ארוחה למיוחדת יותר, שטיח לחדר האוכל צריך לשקף את האווירה שנוצרת כאשר אנשים מתכנסים ואוכלים יחד. זה לא משנה איזה שטיח אתם בוחרים  – שטיח עגול, מרובע או ראנר כדי שאורחים המגיעים אליכם הביתה, יעמדו במקום ולא יוכלו לעצור את הדחף בלתי ניתן לשליטה למשש ולהרגיש באצבעות את השטיח הנעים והאיכותי.

קניית שטיחים באינטרנט

חיפוש וקניית שטיחים יכולה להיות עסק מפרך, מספר האפשרויות של שטיחים ודגמים היא כמעט אינסופית. כיום, בעידן האינטרנט, קניית שטיחים אונליין הפכה את העניין לפשוט הרבה יותר. כאשר אתם מחפשים שטיחים למכירה באינטרנט, אתם יכולים לגלוש לאתר של חנות שטיחים ולהתרשם מהמבחר העצום כבר דרך צג המחשב – בשלב זה יש קיימות שתי אפשרויות פשוטות, לבצע הזמנת שטיחים באינטרנט כאשר אתם מסתמכים על הצילומים של השטיח (צילום של כל השטיח, צילום בחלל הבית וצילומי פרטים) או לגשת באופן אל חנות שטיחים מומלצת ושם להתרשם במראה עיניים מהשטיחים. היתרון של קנייה פיזית הוא באפשרות לחוש את החומר הגלם של השטיח ביד, לבחון מקרוב את האיכות ולראות את השטיח במציאות. במציאות העסוקה מאוד של החיים של כולנו, רבים מעדיפים לקנות שטיח באינטרנט, מכיוון שכך אין צורך לבזבז זמן יקר בנסיעה לחנות, לחפש חנייה ולקבל למעשה אותה תוצאה שניתן לקבל בקלות באתר האינטרנט. קניית שטיחים באינטרנט מאפשרת לכם לראות את המידות המדויקות של השטיח, חומר הגלם ממנו הוא עשוי, סוג השטיח וכיצד יש לנקות ולטפל בו.

איפה קונים שטיחים בזול?

אם התחלתם בתהליך חיפוש שטיח לבית או למשרד תגלו שטווח המחירים בין השטיחים השונים הוא גדול מאד. מחירים של השטיחים תלויים במשתנים רבים (גודל של השטיח, חומרי הגלם ממנו השטיח עשוי, הטכנולוגיה בה הוא מיוצר, ארץ המוצא של השטיח והמותג). חשוב מאוד לבצע סקר שוק מקיף ולבדוק בין האפשרויות השונות. לפני היציאה לדרך מומלץ מאוד, שתגדירו לעצמכם מהו התקציב העומד לרשותכם לשם רכישת השטיח ובהתאם לתקציב תוכלו להבין טוב יותר מהם השטיחים שמתאימים לכם מבחינת המחיר. אחד מכללי האצבע הפשוטים בקניית שטיחים הוא לא להתפתות לקניית שטיחים במחירים זולים מדי… שטיחים הנקנים ממקור לא מהימן עלולים להיות להתגלות עשויים באיכות גרועה. אך מצד שני – שטיחים בטווחי מחיר גבוה, אינם בהכרח מתאימים לכל אחד היתרון בחיפוש מקדים באינטרנט שתוכלו להשקיע את הזמן בחיפוש אחר שטיח בהתאם למחיר המתאים לכיס שלכם. חשוב לפנות לחנות בעלת ניסיון בתחום מכירת השטיחים, חנות אמינה, שניתן לפנות אליה במידה ומגלים בעיה וכן כזו שתוכל להנחות אתכם כיצד לשמור על השטיח ולנקות אותו במידה ומתלכלך. לקנות שטיחים בזול מחנות לא אמינה או שזה לא תחום ההתמחות שלה עלול להתגלות כטעות. (מחירו הזול של השטיח עלול להתברר בהמשך כשטיח לא איכותי). יחד עם זאת ניתן למצוא פעמים רבות חנויות מומלצות ואיכותיות המציעות שטיחים זולים במחירי מבצע – כך שאתם יכולים להנות משני העולמות – שטיחים איכותיים ויוקרתיים אך במחיר אטרקטיבי שלא הייתם זוכים בו בקנייה רגילה.

לפעמים הפרטים הקטנים הם אלה שמוסיפים לתמונה הגדולה הרבה יותר מהצפוי, וזה בהחלט נכון כשמדובר כאשר מוסיפים שטיחים לחלל הבית. אנו מציעים להוסיף שטיח שייתן לחללים בבית ערך מוסף שיעשיר ויביא את העיצוב לגבהים חדשים. 

בדולינה היא חנות קונספט ייחודית מסוגה המחזיקה בקולקציות המתחדשות כל העת של רהיטים,  שטיחים ובדים מיוחדים ובלעדיים. בדולינה מהווה חוויה חדשה של אנרגיות, יצירתיות ותעוזה לתחום עיצוב הפנים, ומאפשרת לכם להכניס לבית שמחה, צבעים, ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. עם המוצרים שלנו תוכלו ליצור קונספט עיצובי המותאם אישית כיד הדמיון החופשית.

אם ברצונכם להתייעץ עימנו כיצד לעצב את החלל הפרטי שלכם ולשמוע פרטים נוספים על עיצוב בוהו שיק לבית, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בטלפון: 09-742-5180, או צרו קשר כאן.

אוהב את המאמר? שתף עם חבריך:

או חפש מאמרים נוספים:

פוסטים נוספים מהבלוג תוכל למצוא כאן:

קימונו כותנה

סיפור מעטפת: הלוק החדש שעומד להקפיץ לך את הקיץ

קרא עוד »
כלי הגשה צבעוניים מנירוסטה

מכניסים קצת צבע לחיים: כלי ההגשה שמשדרגים את האווירה

קרא עוד »

מייקאובר לבית: כל מה שכריות יכולות לעשות

קרא עוד »

מחליפים למשהו נוח: ספות הרביצה שעושות לנו חשק לעוד

קרא עוד »
Secured By miniOrange