משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)
3 יולי, 2023

סיפור מעטפת: הלוק החדש שעומד להקפיץ לך את הקיץ

קימונו כותנה

זה הזמן להכיר את החבר הכי טוב שלך לעונה החמה – קימונו הכותנה שלנו. עם הדפסים מנצחים ומראה מתוחכם שמשדרג כל לוק, זה עומד להיות פריט הלבוש הכי ממכר שלך: לעבודה, לבריכה, בדרך לסופרמרקט וכמובן בחופשה

יש מעט מאוד פריטי לבוש שיכולים לשנות לנו את מצב הרוח ולהפוך לבחירה הראשונה שלנו בכל בוקר, כשאנחנו פותחים את הארון. בגד שיכול להיות עליונית, שמלה, ז’קט קיצי או חלוק ביתי מפנק. זה אולי נשמע בלתי אפשרי, אבל בדיוק לשם כך יצרנו את סדרת קימונו הכותנה שלנו. עם בד נושם והדפסי טבע אקזוטיים, הקימונו של בדולינה משדרג בקלות כל מראה, ויוצר סינרגיה מופלאה בין שיק לנוחות.

קיץ בא ושוב זה חם

לאחרונה נדמה שהקיץ הישראלי הפך מעונה בשנה לישות עצמאית, כמו קרוב משפחה שמגיע לביקור ומסרב לעזוב. אז מלבד אמצעי קירור ובידוד, מווסת לחות ושומר מסך עם תמונה של איש שלג, חשוב שיהיה לצידנו גם פריט לבוש ורסטילי ואוורירי, שיכול לעשות לקיץ בית ספר. סדרת הקימונו החדשה של בדולינה היא התשובה הכי שיקית לקיץ ישראלי, הקימונו הקליל משתלב עם כל סגנון ועובד מצוין כפריט לבוש לבית וגם כאמירה אופנתית בחוץ. מעל מכנסיים קצרים, חצאית או שמלה, הקימונו שלנו הוא הצי’ט האולטימטיבי שלך בדרך ללוק מנצח. אפשר לעטות אותו פתוח מעל הבגדים, סגור כשמלה או במראה מעטפת קלאסי. ויש לו בונוס נוסף – הוא עשוי 100% כותנה איכותית, מה שאומר שהוא נושם יחד איתך, מתאים במיוחד לאחוזי הלחות הישראלים ולא יגרום לגירויים או תגובות אלרגיות בעור.

קימונו אפור קצר

תגידו קוניצ’יווה לסגנון החדש שלכם

פירוש המילה קימונו ביפנית הוא ‘משהו ללבוש’, וזה בהחלט מתאים לגישה היפנית של אסתטיקה מופלאה בכמה שפחות מילים. בעבר הוא אומץ בחום על ידי אייקוני אופנה כמו מדונה, הפך לחלק בלתי נפרד מקולקציות של מעצבי העל, וממשיך גם היום לככב בתרבות הפופולרית. אמנם, הקימונו של ימינו התרחק מהמסורת של חלוק המשי הכבד עם אבנט האובי, אבל הוא מושתת על אותו עיקרון של הדפסי טבע וצמחים על גבי בד נעים שנכרך סביב הגוף ומעניק לו חיבוק מנחם. סדרת הקימונו של בדולינה הופכת את החוויה להרבה יותר קלילה ומודרנית, עם האפשרות לבחור בין גזרה ארוכה או קצרה, למראה דרמטי או יומיומי. וכן, זה בא גם עם כיסים. אם בקימונו המסורתי קיים כיס פנימי בלתי נראה, אצלנו הכיסים כבר זוכים להופיע בקדמת הבמה, ומכילים בנוחות מפתחות, ארנק או סתם את כפות הידיים.

כשציפורים פוגשות פרחים

ההדפסים המופלאים של סדרת הקימונו מציגים ציפורים, עלים ופרחים על רקע גוון כתום, אפור או כחול, ומתכתבים עם הפרשנות האקזוטית של אמנים מובילים ליצירת מראה שלם, עמוק ומפתה. אז איך אפשר ללבוש את זה? בינינו, הקימונו הזה הולך מצוין עם כל דבר. כלבוש ביתי מפנק, או כפריט אופנתי יוקרתי לכל אירוע. הוא נראה נהדר מעל אוברול קצר או מכנסיים, או שאפשר דווקא להיעזר בחגורה כדי להפוך אותו לשמלת מעטפת שופעת שיק. באמצעות אקססוריז כמו תיק, נעליים או תכשיט, הקימונו יכול לעבור בקלות מטמורפוזה מלבוש יומיומי למראה ערב אלגנטי. וטיפ נוסף, הקימונו האוורירי שלנו יכול גם להיות רעיון נפלא למתנה, לכל אחד ואחת ואפילו לכל אירוע. יומולדת לחברה, חתונת הזהב של ההורים או קידום בעבודה – זה בדיוק הזמן להתמכר לקימונו של קיץ, התוספת הכי טובה לארון שלכם.

אוהב את המאמר? שתף עם חבריך:

או חפש מאמרים נוספים:

פוסטים נוספים מהבלוג תוכל למצוא כאן:

כלי הגשה צבעוניים מנירוסטה

מכניסים קצת צבע לחיים: כלי ההגשה שמשדרגים את האווירה

קרא עוד »

מייקאובר לבית: כל מה שכריות יכולות לעשות

קרא עוד »

מחליפים למשהו נוח: ספות הרביצה שעושות לנו חשק לעוד

קרא עוד »
שטיח לחדר ילדים

חלום של חדר: הטאץ’ הנכון לעיצוב חדרי ילדים

קרא עוד »
Secured By miniOrange