משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)
5 יולי, 2022

מייקאובר לבית: כל מה שכריות יכולות לעשות

הפריט העיצובי שהכי קל לאמץ הוא תוספת מרעננת של כריות נוי, שיש להן את היכולת לשנות לחלוטין את מראה הבית, ולהוסיף שיק וסטייל לכל פינה. אז איך משדרגים את הבית כמו מקצוענים?

מגיע הרגע שבו כל אחד מאיתנו רוצה לחדש את המראה של הבית: לרענן את הספה, ליצור איזו פינה חמימה להשתרע עליה, או אפילו לעשות מהפך עיצובי בסלון. אבל רגע לפני שהולכים על רכישה מחייבת כמו סט ספות, הדרך הקלה והחכמה להשיג מראה שיקי ועדכני היא באמצעות כריות נוי, שעושות את כל ההבדל.

התכוננו למהפך – כריות או לא להיות

מעבר לנוחות שמלווה להתרפקות על כרית, כריות נוי מוסיפות לכל חדר צבע ועניין, ועוזרות לנו להגדיר קו עיצובי. כריות הן גם הפריט הכי מודולרי בבית, שניתן להניח על הספה, לשים על כיסוי המיטה או אפילו לתלות על הקיר כאלמנט עיצובי מוביל בסלון. מקבץ כריות יכול ליצור אפקט אמנותי, שמאגד את החדר לאמירה עיצובית כוללת ונותן לנו מענה מלא של נוחות ורכות. אפילו הספה הצנועה ביותר תיהנה מליווי של כריות נוי צבעוניות, שלא לדבר על חדר השינה או חדר הילדים, שיעברו מייקאובר כולל עם הכריות הנכונות. כריות מדגישות צבע ומעניקות עומק לעיצוב של הבית. הן ורסטיליות, ובשל מחירן הנמוך יחסית, אפשר להיעזר בהן בכל פעם שרוצים לשנות את הלוק בבית, בכל עונה ובהתאם לכל מצב רוח. אז מהם העקרונות החשובים בבחירת כריות נוי לבית?

אמנות הצבע והמרקם – איך מעצבים עם כריות?

רגע לפני שבוחרים את הכריות שמצאו חן בעינינו, כדאי שניקח בחשבון את הקווים העיצוביים בבית. אם עיצוב הבית ניטראלי, מגוון האפשרויות שלנו בתחום הכריות הוא מעבר לכל דמיון. אבל גם בבית עם קווים דומיננטיים וקירות צבעוניים, אפשר להשלים את המראה עם הכריות הנכונות.

 צבע. אם נרצה לשדרג חדר שהמוטיבים השולטים בו הם שחור, אפשר לבחור בכריות בגווני ורוד עתיק, שמנת או חרדל, שיכניסו קצת אור ויחמיאו לגוונים כהים. דמיינו למשל ספת קטיפה שחורה עם כריות בגוונים מוזהבים, שמשלימים מראה יוקרתי. בחדר עם קירות בהירים נוכל לבחור בכריות עם צבעים עזים, ואפשר אפילו לשלב קיר צבעוני עם כריות בגוון משלים. בכל מקרה, לא מומלץ לבחור בכריות ספה בצבע תואם לריפוד הקיים, אלא ללכת דווקא על גוונים שיעניקו ניגוד משלים.

מרקם. גם מרקם הכרית הוא חלק מרכזי בעיצוב. בין אם מדובר בריפוד קטיפתי, חלק או צמרירי, מרקם הכרית ישפיע על הנראות הכוללת ולכן מומלץ לשלב בין סוגי ריפוד שונים לקבלת מראה עשיר. עיקרון מוביל הוא שכריות בריפוד קטיפה יחמיאו לספות כותנה או בד מאט ואילו כריות ארוגות או צמריריות יוסיפו טאץ’ שיקי לכל ספת עור. אבל אחרי שאמרנו את זה, עיצוב נכון בעזרת כריות מבוסס על שילובים, קצת תעוזה והרבה דמיון. אל תפחדו לבחור בגוונים עזים או בצירופים יוצאי דופן, כי כשמדובר בכריות, המיקס והמאץ’ הם אלו שיוצרים את הלוק הנכון.

נפרדים מהסימטריה. טיפ קטן, היום כבר לא חייבים לשמור על סימטריה. אז היפרדו מהרעיון של שתי כריות בכל פינה של הספה, והיפתחו לקו משתנה ומספר לא אחיד של כריות. כדאי מאוד לשלב גדלים ועיצובים שונים של כריות באותו חלל, כמו כריות גדולות לצד קטנות, ומרובעות לצד מלבניות. כי כשמוסיפים את התיבול הנכון לעיצוב הבית, זכרו שחוסר אחידות הוא השיק החדש.

לא רק לגדולים: כריות שילדים אוהבים

כריות נוי הן גם התוספת הכי משמחת בחדר הילדים: על המיטה, בפינת המשחקים או כערימה על השטיח – כריות הן הדבר שמעלה את רף החמידות של החדר. עם ריפודים מאריגים רכים ונעימים, כריות נוי מכניסות הרבה שמחה לחדר הילדים ועוטפות אותו בתחושה של נועם ורכות. אפשר להיעזר בכריות גם כדי ליצור פינות קריאה נעימות לילדים שכבר נהנים מספרים, או לעצב קיר שלם עם מקבץ כריות בדוגמאות של חיות או דמויות שהילדים שלכם אוהבים במיוחד. כריות יכולות לעזור לנו גם להדגיש גוונים או מוטיבים אחרים בחדר, כמו צבע הקיר או יצירת אמנות של הילד שמסגרנו לתמונה. עם סדרת הכריות של בדולינה קידס תוכלו ליהנות ממגוון עשיר של סגנונות ודמויות, החל מפתיתי שלג באפור ולבן ועד דמויות צבעוניות ומקפיצות. כמובן שגם בחדר הילדים מומלץ בהחלט לשמור על עיקרון השילוב, ולצרף מגוון גדלים, גוונים וסגנונות של כריות, כמו ריפוד צמרירי ומחמם עם כותנה תפוחה וקלילה.

שיק במונוכרום או צבעים רוויים? איך בוחרים

אם אתם עדיין אובדי עצות מול מגוון הכריות, אפשר תמיד להתחיל בהתבוננות בחדר שאותו אנחנו רוצים לשדרג. האם יש עציצים בחדר? תמונות או יצירות אמנות שנרצה להבליט? ברגע שנחליט מהו האלמנט המוביל בחדר, נוכל להעצים אותו עם הכריות הנכונות. אם אנחנו רוצים להכניס את הטבע הביתה, נוכל להדגיש אותו באמצעות גוונים או הדפסים מותאמים, ואם יש תמונה עם גוון אדום על הקיר, נוכל להוסיף כתמי צבע אדומים גם בכריות.

ומה לגביי סגנון? הסגנון הנורדי של צבעוניות מאופקת אף פעם לא יוצא מהאופנה, אבל איך אפשר לוותר על כל הצבעים החמים והמשמחים? אז מדוע לא להקדיש לכל חדר את התמה העיצובית שלו? נניח, חדר שינה בגוונים של אפור ו-ורוד בהיר וסלון עם הדגשות של אקווה וצהוב? בכל דרך שתבחרו, עיצוב באמצעות כריות נוי הוא עולם של אפשרויות, שאיתו תמיד אפשר להתחדש.

אוהב את המאמר? שתף עם חבריך:

או חפש מאמרים נוספים:

פוסטים נוספים מהבלוג תוכל למצוא כאן:

קימונו כותנה

סיפור מעטפת: הלוק החדש שעומד להקפיץ לך את הקיץ

קרא עוד »
כלי הגשה צבעוניים מנירוסטה

מכניסים קצת צבע לחיים: כלי ההגשה שמשדרגים את האווירה

קרא עוד »

מחליפים למשהו נוח: ספות הרביצה שעושות לנו חשק לעוד

קרא עוד »
שטיח לחדר ילדים

חלום של חדר: הטאץ’ הנכון לעיצוב חדרי ילדים

קרא עוד »
Secured By miniOrange