משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)
13 יוני, 2022

מחליפים למשהו נוח: ספות הרביצה שעושות לנו חשק לעוד

החדר הכי חשוב בבית הופך למפלט של שלווה, עם פינות מפנקות שאפשר להתמכר אליהן. הכירו את חווית הנוחות של הסלון המודולרי שבא לפנק

כולנו מחפשים את המקום החם והמנחם הזה, שבו נוכל להתכרבל עם מי שאנחנו אוהבים, ולהניח את טרדות היום מאחור. והיום אפשר לייצר לנו מקום של שלווה ממש בקלות, עם ספת רביצה שנותנת מרחב של פינוק. אז איך הפכה פינת הרביצה בסלון לדבר החם הבא? ואיך משדרגים את המרחב הכי חשוב בבית? התכוננו להתאהב בְּרַכּוּת.

ספות רביצה

עוטפים אתכם בְּרַכּוּת – חווית הסלון המפנק

כולנו רוצים מקום שאפשר להירגע בו, לחלום, להתכרבל ולהתפנק עם פיג’מה, והדרך הכי טובה להשיג את החוויה הזו היא באמצעות ספה רכה ונוחה. בסופו של דבר, ספת הסלון היא המקום שבו הכל קורה – בין אם אנחנו מארחים את כל המשרד לערב גיבוש, תופסים תנומה קלה של אחר הצהריים או פותחים בקבוק יין לערב רומנטי. אז איך הופכים את הסלון למקום שמגשים חלומות? הטרנד העולה בעיצוב פנים הוא פינות ישיבה נמוכות, שמאפשרות השתרעות מענגת ומתאימות את עצמן לצרכים שלנו בכל רגע ביום. הן עמוקות, רכות ומרווחות, ומזמינות השתקעות לשעות של עונג.

השנתיים האחרונות הבהירו לכולנו עד כמה חשוב להרגיש בבית, שהחלל שבו אנחנו גרים יספק לנו את האפשרות לגבש סדר יום ולתפוס קצת שלווה. למרבה המזל, הסגרים כבר מאחורינו וגם שעות העבודה מהבית הצטמצמו, אבל זה לא אומר שצריך לוותר על מקום שנעים להתרווח בו. אז איך מייצרים פסטורליה בעיצוב? ספות רביצה לסלון מאפשרות לנו להגיע לנוחות מקסימלית במינימום מאמץ. עם בדי ריפוד רכים, מזרנים שנותנים חיבוק ורוחב ספה שמזמין השתרעות.

 

השילוב המושלם בין יופי לאופי

אם בעבר היינו צריכים לבחור בין יופי לנוחות בעיצוב הסלון, ופעמים רבות הלכנו על עיצוב מושקע שפשוט לא נעים לשבת עליו, הרי שהיום הבחירה הפכה הרבה יותר קלה, עם פינת רביצה מודולרית בעיצוב שיקי שמשלימה קו עיצובי בלוק עדכני. עם סוגי ריפוד שונים בגוונים שמשתלבים נפלא עם אור טבעי, יש לנו כמעט אינסוף אפשרויות. אז למה בכל זאת כדאי לשים לב לפני שבוחרים? חשוב שבד הריפוד יהיה נעים למגע, אך בעל עמידות טובה, כדי שלא יהפוך למרופט תוך זמן קצר. מומלץ גם לבחור במבנה ספה עם בסיס עץ יציב, שמשלב רגליות ולא מונח ישירות על הרצפה. מבנה כזה יעזור לשמר “אפקט טרמפולינה”, של קפיציות המזרון לאורך זמן, וגם יאפשר לנו לשטוף את הרצפה מבלי להרים את הספה כולה.

לסדרת פינות הרביצה” סולטנה”, יש עוד כמה יתרונות: רצועות אלסטיות שמתוחות על בסיס העץ ושומרות על המגע הקפיצי של הספה, רגליים נסתרות שמונעות חיכוך או שחיקה של המזרון, ומבנה פנימי ייחודי המעניק לנו משענת גב אידאלית. אמנם, לא בטוח שנרצה לקום מהספה, אבל זו כבר דילמה מסוג אחר.

ספות רביצה מודולריות

זה משתנה – עיצוב מודולרי שמתאים את עצמו לצרכים שלנו

אחת המגמות הבולטות בעיצוב הסלון הוא האפשרות לשינוי, או במילים אחרות – מודולריות. הקסם המודולרי משנה את כל מה שחשבנו על עיצוב הסלון: כבר לא צריך להתחייב לגודל מוגדר של ספה או לשילוב הקדוש של ספת דו ותלת, אלא אפשר להשתדרג לפינות ישיבה מודולריות שמתכווננות יחד איתנו. דמיינו למשל ערב שקט מול סרט, עם הדום שעושה נעים לכפות הרגליים, ולמחרת – מהפך! ספה פינתית שמושיבה בכיף את כל החברים של הילדים לבינג’ סדרות ופופקורן. פינות הישיבה הנמוכות מסדרת “סולטנה” מורכבות מיחידות שניתן להזיז בקלות ולשנות את מראה הסלון תוך דקות. אז מהיום אפשר לשחק לגו סלון ולהמציא לנו את פינת הישיבה שמתאימה לכל אירוע. ואם כבר מדברים על מודולריות, מי אמר שחייבים לבחור בריפוד ספה אחיד? הימים של ספות מקודשות עטופות בניילון כבר מאחורינו, ואפשר בהחלט לעשות מיקס ומאץ’ של כמה צבעים וסוגי ריפוד, שיהפכו את החדר המרכזי בבית לחגיגה של גוונים ואפשרויות.

הנה מספר דוגמאות של יחידות שניתן ליצור איתן פינת ישיבה/רביצה מפנקת:

 

 

אוהב את המאמר? שתף עם חבריך:

או חפש מאמרים נוספים:

פוסטים נוספים מהבלוג תוכל למצוא כאן:

קימונו כותנה

סיפור מעטפת: הלוק החדש שעומד להקפיץ לך את הקיץ

קרא עוד »
כלי הגשה צבעוניים מנירוסטה

מכניסים קצת צבע לחיים: כלי ההגשה שמשדרגים את האווירה

קרא עוד »

מייקאובר לבית: כל מה שכריות יכולות לעשות

קרא עוד »
שטיח לחדר ילדים

חלום של חדר: הטאץ’ הנכון לעיצוב חדרי ילדים

קרא עוד »
Secured By miniOrange