משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)

שאלות נפוצות

כל התשובות לשאלות הכי נפוצות באתר, היכנסו וקיראו.

איך קונים באתר?

על מנת לקנות באתר בחרו את המוצרים שאהבתם והוסיפו אותם לעגלת הקניות. למעבר לתשלום לחצו על עגלת הקניות ולאחר מכן על כפתור התשלום. מלאו את הפרטים שלכם, בחרו את צורת התשלום והמשלוח שמתאימה לכם, ולסיום לחצו על כפתור שליחת ההזמנה ואנו נטפל בהזמנתכם במהירות. תתחדשו !

מה מיוחד במוצרים שלכם?

חנות הקונספט היחידה מסוגה בארץ (וככל הנראה גם בעולם) שמחזיקה בקולקציות מתחדשות של בדים ושטיחים בלעדיים וייחודיים לה. חנות האונליין שלנו מציעה מגוון מזמין של פינות ומערכות ישיבה, שטיחים מרהיבים, הדומים, ספות וכורסאות, ועוד מנעד רהיטים ופריטי אקססוריז לבית, והכול בקונספט עיצובי שאין שני לו.

אם יש לי בעיה איך אני יוצרת אתכם קשר?

לפניות בנושא מכירות:
sales@budulina.co.il
הודעות בווטסאפ בלבד- 058-4192558

לפניות שירות הלקוחות:
info@budulina.co.il
הודעות בווטסאפ בלבד- 058-4192558

 

האם הקניה והתשלום באתר מאובטח?

הקניה באתר מאובטחת לפי כל כללי התקנות של בנק ישראל ואיגוד האינטרנט הישראלי.

תוך כמה זמן יגיע אליי המשלוח?

משלוחים עבור מוצרים מוגמרים עד 10 ימי עסקים מהיום העוקב לביצוע ההזמנה במידה ויש מלאי זמין. מוצרים שאינם במלאי בהתאם לצפי ההגעה לארץ כמפורסם בעמוד המוצר.

הזמנתי מוצר בייצור אישי. תוך כמה זמן אקבל את המוצר?

מרגע ביצוע הזמנתכם אנו נזמין את הבדים שבחרתם ונשלח לייצור ברפדיה שלנו. תהליך זה יכול לקחת עד כ- 45 ימי עבודה. ברגע שהמוצר שלכם מוכן, הצוות שלנו יצור איתכם קשר לתיאום האספקה.

מהן אפשרויות המשלוחים ומה המחיר שלהם?

בהזמנת ריהוט – סוג ועלות המשלוח יקבעו בהתאם להזמנתכם ומיקומכם.

מבצעי המשלוחים משתנים מעת לעת באתר. לעיתים המשלוחים ללא עלות 🙂

תעריפי משלוחים/הובלות –

  1. בקניה עד 300 ש”ח – עלות משלוח 35 ש”ח.
  2. בקניה מעל 300 ש”ח – משלוח חינם לא כולל ריהוט.
  3. משלוח החזרה והחלפה כרוך ב עלות של 70 ש”ח.
  4. הובלה כורסאות, ספות, מזנונים, שולחנות וכדומה – החל מ 250 ₪ ליח’.

 

האם יש אחריות על המוצרים?

לגבי ספות לקוחותינו נהנים מאחריות של 4 שנים על השלד ושנה אחריות על הבד והספוגים, לנזקים שאירעו כתוצאה משימוש סביר בלבד.

כורסאות, הדומים מזנונים, שולחנות, קונסולות וכו’- שנה אחריות, לנזקים שאירעו כתוצאה משימוש סביר בלבד.

לא ניתנת אחריות על השטיחים והכריות למעט פגמים שידווחו עד 24 שעות מקבלת הפריט.

לא ניתנת אחריות על מוצרים שנרכשו מתצוגה ו/או באאוטלט ו/או מוצרים בהובלה עצמית כלומר שלא באמצעות מוביל שלנו.

במקרים של מוצרים שנשלחים באמצעות חברת שליחויות חיצונית האחריות תינתן בתנאי שהדיווח על הפגם יעשה עד 24 שעות מקבלת הפריט.

האם אפשר להחליף/ להחזיר את המוצרים לאחר הקניה?

ניתן להחליף או להחזיר מוצאים עד 10 ימי עסקים מיום קבלתם, בתנאי שהם מוחזרים חדשים ללא שימוש באריזתם המקורית על כל מרכיביה בדיוק כפי שהתקבלו

ניתן להחזיר את המוצר עצמאית, או באמצעות משלוח בתשלום בהתאם לבחירתכם.

מוצרים שבירים כגון מראות וזכוכיות יוחזרו אלינו על ידי הלקוח ולא באמצעות שליח.

לא ניתן להחזיר/ להחליף מוצרים שנרכשו ביצור אישי.

לא ניתן להחזיר/ להחליף מוצרים שנרכשו מתצוגה ו/או באאוטלט

כיצד לנקות את השטיחים?

באופן יומיומי ניתן לשאוב את השטיח או להעביר מגבון לח ללא אלכוהול או בישום על כתם נקודתי (השטחים דוחים ספיגת נוזלים).

שטחים קטנים או עגולים ניתנים לכביסה במכונת כביסה ללא סחיטה בטמפרטורה של 30 מעלות, תלוי בגודל המכונה.

לניקוי שטיחים גדולים יותר, אחת לזמן מה ניתן לשטוף בנוזל כביסה עדינה מדולל במים ולייבש בצל הפוך כשהשטיח פרוס על משטח ישר.
יש להיזהר מתליית השטיח על גדר או חומה לייבוש אחרת השטיח השטיח עלול להתעוות.

Secured By miniOrange