עד 40% הנחה 40% הנחה על כל השטיחים ומשלוח חינם למזמינים בתקופת הסגר

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

כל התשובות לשאלות הכי נפוצות באתר, היכנסו וקיראו.

על מנת לקנות באתר בחרו את המוצרים שאהבתם והוסיפו אותם לעגלת הקניות. למעבר לתשלום לחצו על עגלת הקניות ולאחר מכן על כפתור התשלום. מלאו את הפרטים שלכם, בחרו את צורת התשלום והמשלוח שמתאימה לכם, ולסיום לחצו על כפתור שליחת ההזמנה ואנו נטפל בהזמנתכם במהירות. תהנו!

Badolina imports its own unique line of fabrics that combines an overwhelming harmony of shapes and colors and allows its customers to fly with the fruits of their imagination and design their home with a custom design concept that brings with it experience, creativity and daring.

You can contact Badolina’s customer service through the contact form that appears on the website, or through our phone number at 09-7425180 during store hours.

Yes, the payment on the site is secure and the purchase is completely safe.

Delivery for finished products will be delivered up to about 10 days delivery from the date of purchase.

מרגע ביצוע הזמנתכם אנו נזמין את הבדים שבחרתם ונשלח לייצור במרפדיה שלנו. תהליך זה יכול לקחת עד כ- 35 ימי עבודה. ברגע שהמוצר שלכם מוכן, הצוות שלנו יצור איתכם קשר לתיאום האספקה.

סוג ועלות המשלוח יקבעו בהתאם להזמנתכם ומיקומכם. תוכלו לראות את חישב המשלוח בדף עגלת הקניות שלכם, טרם ביצוע התשלום הסופי.

לגבי ספות וכורסאות-  לקוחותינו נהנים מאחריות של 4 שנים על השלד ושנה אחריות על הבד והספוגים שנגרמו כתוצאה משימוש סביר בלבד. 

מזנונים, שולחנות, קונסולות וכ’ו- שנה אחריות.

אפשרויות ההחזרה וההחלפה הן עד שבועיים מיום הרכישה, כאשר המוצר ארוז באריזתו המקורית בלבד!

לא ניתן להחזיר/ להחליף מוצרים שנרכשו ביצור אישי.

יש לך שאלות נוספות? דברי איתנו:

רחוב גלגלי הפלדה 1, כפר סבא

או דרך הטופס ונחזור אליך בהקדם:
מגבלות הקורונה והסגר. מגבלות הקורונה והסגר.
במהלך תקופת הסגר החנות, האווטלט והמחסן יהיו סגורים לקבלת קהל. יחד עם זאת, משלוחים יצאו באופן סדיר במסגרת המגבלות וחנות האונליין שלנו תפעל כרגיל. חלק מהצוות שלנו ימשיך לעבוד מאחורי דלתיים סגורות ויהיה זמין להעניק לכם שירות בכל נושא. כמו כן, הוספנו לאחרונה שירות מענה טלפוני אנושי חיצוני שיעזור לנו לקלוט את השיחות הנכנסות כדי שאף פניה לא תתפספס וכל פניה בכל ערוץ שהוא תענה. רק נודה לכם על מעט סבלנות שכן כאשר כמות העובדים המותרת בו זמנית בחלל העסק מוגבלת מתוקף צו ההסגר, הרי שלוקח זמן רב יותר לחזור לכל אחד.