משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)
2 אוגוסט, 2022

מכניסים קצת צבע לחיים: כלי ההגשה שמשדרגים את האווירה

כלי הגשה צבעוניים מנירוסטה

כל בית זקוק לאביזרים הנכונים, שיהפכו אותו למקום מזמין, ביתי וחמים. ואין כמו אוסף צבעוני של כלים בעבודת יד, שעוזרים להכניס את השמש הביתה. סדרת כלי ההגשה החדשה שלנו מוסיפה מנה גדושה של סטייל הביתה – ובמינימום מאמץ

גוונים של שמחה: או מי ידע שכיף עם נירוסטה

עיצוב הבית מתחיל תמיד במחשבה על מבנה החלל ופלטת הצבעים שנבחר, אך מה שבאמת הופך את המקום שאנחנו קוראים לו בית למרחב של חמימות והנאה, הם האביזרים שאנחנו בוחרים לשבץ בו, בין אם מדובר בתמונות, כריות או אביזרים משלימים שמוסיפים את הטאץ’ שעושה את כל ההבדל. אז הגיע הזמן להכיר את סדרת כלי ההגשה שמכניסה אווירה חדשה לבית. עם שפע של גוונים ולא מעט שמחת חיים, כלי ההגשה המעוצבים שלנו עומדים להפוך את הבית שלכם לחגיגה של צבעים.

סדרת כלי ההגשה מנירוסטה יכולה להפוך לחלק בלתי נפרד מכלי המטבח שלנו בארוחת הערב היומית, והם גם ייראו נפלא על מדף פתוח במטבח, בפינת האוכל או בסלון. מכיוון שהם אינם שבירים וקלילים לנשיאה, אפשר להשתמש בהם גם כשיוצאים לפיקניק, למסיבה או אירוע. עם צבעוניות מתפרצת וציורים נאיביים משמחים, כלי ההגשה והאירוח מוסיפים לכל בית מגע ייחודי של סטייל, ולא פחות חשוב – קצת חוש הומור.

סדרת כלי ההגשה שלנו מגיעה אלינו היישר מחבל קשמיר הקסום בהודו, שם הם מיוצרים על ידי אמנים מקומיים בטכניקת צביעה ידנית מסורתית. מכיוון שהכלים מיוצרים בעבודת יד, לכל אחד מהם יש את המראה האותנטי והייחודי שלו, ואין אחד שזהה לחלוטין לאחר.

אורחים חדשים במטבח: התוספת שתופסת

מטבח צבעוני הפך בשנים האחרונות לטרנד מוביל, גם בישראל. אבל לא תמיד יש לנו את הפנאי, הכוח או התקציב, לעשות מייקאובר כולל לארונות, האריחים או להתחייב לשיש חדש. אז גלו את השיטה הקלילה והמהנה להוסיף נקודות של צבע למטבח, עם סדרת כלי הגשה מעוצבים שלא מתביישים להחצין קצת צבע.

למרבה המזל, אנחנו חיים בעידן שמקבל באהבה שילובים עיצוביים שונים, וכבר לא חייבים להתחייב לסט הצלחות שירשנו מהדודה. כלי ההגשה המיוחדים שלנו הם תוספת מרעננת לכלי המטבח שכבר יש לנו, והם ישתלבו נפלא עם כל מיני גוונים וחומרים.

סדרת כוסות המתכת מתאימה ללימונדה של בוקר, תה קר ביום קיץ לוהט או כמה קוקטיילים משמחים של שישי בצהריים. קנקן השמן יכול להחליף את בקבוק שמן הזית הגנרי, שאותו נשמח גם להציב על שולחן האוכל לתוספת תיבול טעימה, שנעימה גם לעין. אפשר להתרענן גם במלחייה חדשה, או בסט קערות שיכילו בשמחה פירות וירקות, או יהפכו את משימת שטיפת החסה לקצת יותר חיננית. מגשי האירוח מנירוסטה אידאליים לבראנץ’ או בופה, וילכו מצוין גם עם העוגיות שרכשנו מבעוד מועד, ורצינו להעניק להן מראה ביתי. סדרת הקופסאות הצבעוניות, היא פתרון נהדר לאחסון מזון יבש. רק חשבו על קופסת ממתקים מעוצבת שמורידים מהמדף בכל פעם שמתחשק לנו משהו טעים.

חושבים מחוץ לקופסה: איך עושים עיצוב דינמי

אמנם, כלי ההגשה המעוצבים מיועדים להשתלב עם כלי המטבח שלנו, אבל אפשר להיעזר בהם כדי להתחדש בעוד כמה שימושים. כוס נירוסטה חייכנית וסט קופסאות יוכלו לעשות מהפך בחדר האמבטיה עם מתקן שימושי למברשות השיניים וכמה קופסאות לאחסון מוצרי טואלטיקה או תכשיטים שיקרים במיוחד לליבנו. אפשר כמובן לבחור בסט זהה או לשלב מספר גוונים ועיצובים, שיכניסו הרבה אור וצבע לבית. סט הקופסאות יכול להפוך גם לאביזר שימושי בחדר הילדים, שיכיל בנוחות את כל אותם צעצועים קטנטנים שפשוט חייבים, אבל אין באמת איפה לשים אותם. המגשים העגולים יכולים להפוך לפריט עיצובי לקישוט הקיר, כמו הגרסה החדשה למקבץ תמונות, והכדים יוכלו להכיל זר פרחים רענן או דווקא לפנק אותנו כקנקן משקה. כמובן שיש עוד מגוון אפשרויות לשימוש בכלי ההגשה היפים שלנו, וזו ההזדמנות להיזכר שעיצוב טוב משתנה יחד איתנו, וכל אביזר יכול לשנות את השימוש והמיקום שלו – ממש לפי הצרכים שלנו. אז גלו את העולם הכמעט אינסופי של כלי ההגשה המעוצבים: אמנות בצבע, כבר אמרנו?

אוהב את המאמר? שתף עם חבריך:

או חפש מאמרים נוספים:

פוסטים נוספים מהבלוג תוכל למצוא כאן:

קימונו כותנה

סיפור מעטפת: הלוק החדש שעומד להקפיץ לך את הקיץ

קרא עוד »

מייקאובר לבית: כל מה שכריות יכולות לעשות

קרא עוד »

מחליפים למשהו נוח: ספות הרביצה שעושות לנו חשק לעוד

קרא עוד »
שטיח לחדר ילדים

חלום של חדר: הטאץ’ הנכון לעיצוב חדרי ילדים

קרא עוד »
Secured By miniOrange