משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)
15 ינואר, 2022

איך לנקות שטיח

איך לנקות שטיח? טיפים לניקוי שטיח לבד בבית

אחד החששות ברכישת שטיח לבית ולסלון בפרט הוא התחזוקה השוטפת של השטיח והצורך לנקות אותו. אנשים רבים פוחדים לרכוש שטיח איכותי ויוקרתי ומחפשים שטיח קל לניקוי במחיר נמוך. אצלנו תוכלו להנות משני העולמות! גם שטיח איכותי וגם תוכלו לבצע ניקוי שטיחים לבד. ללא צורך לשלוח את השטיח לניקוי יבש, ניקוי שטיח בקיטור או להוציא כספים רבים על צורות ניקוי אחרות.

כל השטיחים הנמכרים בבדולינה בהם בעלי מרקם רך ונעים למגע, וגם דוחי נוזלים. בנוסף, יש בתחתית השטיח גם שכבת לטקס למניעת החלקה. השטיחים שלנו אינם עבים מאוד, מה שמקל מאוד על שאיבת אבק באמצעות שואב רובוטי. 

מה הם הרכיבים של השטיחים בחנות?

רכיבי כל השטיחים שלנו:

  • 100% פוליאסטר בחלקו העליון
  • החלק התחתון LATEX

אז איך מנקים שטיח בבית?

התשובה על איך לנקות שטיח בבית, רלבנטית רק לשטיחים של בדולינה! שטיחים מסוג אחר ומחומרי גלם אחרים דורשים צורות ניקוי שונות לחלוטין!

האם אפשר לשאוב את השטיח באופן יומיומי?

כמובן, ניתן לשאוב את השטיח באופן יומיומי באמצעות שואב רובוטי או כל שואב אחר. אחת הדרכים הפשוטות והקלות ביותר לניקוי שטיח הוא פשוט לשאוב אותו. שאיבה אינה מזיקה לשטיח ושומרת מפני הצטברות אבק העלול להיות לא נעים לאנשים שאלרגיים לאבק.

יש כתם נקודתי על השטיח – איך לנקות שטיח עם כתם?

במידה והשטיח התלכלך בכתם נקודתי או לכלוך, ניתן להסירו בקלות באמצעות מגבונים לחים ללא אלכוהול או בישום. כל השטיחים שלנו דוחים ספיגת נוזלים, כך שהניקוי שלהם הוא פשוט וקל.

איך מנקים שטיח? האם ניתן להכניס את השטיח למכונת כביסה?

בהחלט (בהתאם לגודל המכונה), שטחים קטנים או עגולים ניתנים לכביסה במכונת כביסה ללא סחיטה בטמפרטורה של 30 מעלות. 

שטיחים בינוניים וגדולים – איך לנקות שטיח לבד?

במידה ואתם מעוניינים בניקוי שטיחים בינוניים וגדולים אשר אינם נכנסים למכונת כביסה, ניתן אחת למספר שבועות לשטוף את השטיח בנוזל כביסה עדינה מדולל במים. חשוב מאוד לשים לב ולייבש את השטיח בצל ולא בשמש ישירה, השטיח צריך להיות הפוך ופרוס על משטח ישר. יש להשגיח  מתליית השטיח על גדר או חומה לייבוש,  בצורת תלייה זאת השטיח עלול לקבל עיוותים.

האם חשוב לשמור על ניקיון השטיחים?

שטיחים מוסיפים המון נוכחות עיצוב וסגנון לחלל בו הם נמצאים, אך הם גם עלולים להיות אשמים במשיכת הרבה אבק ולכלוך. לפי מחקרים של מיקרוביולוגים, סיבי שטיח יכולים להיות ביתם של מיליוני מיקרואורגניזמים, כמו נבגי עובש, חלקיקי אבקה וקרדית אבק. זו הסיבה שניקוי שטיחים רגיל הוא חיוני ולא רק חלק מניקוי לפני ליל הסדר… זה נשמע ברור מאליו, אבל חשוב להקפיד לשאוב את השטיחים שלכם לפחות פעם בשבוע על מנת לאסוף אבק, לכלוך ושאריות ופסולת. שאיבה שבועית עוזרת  במניעת כניסה של לכלוך עמוק לתוך השטיח, מה שלאחר מכן הופך להיות הרבה יותר קשה לשאיבה. במידה ויש לכם שואב רובוטי, פשוט תניחו לו לעשות את עבודת השאיבה ותחסכו לעצמכם זמן יקר…

האם אפשר לדפוק על השטיחים עם מחבט שטיחים על מנת להוציא אבק?

בעבר הלא רחוק, כאשר לרוב האוכלוסייה לא היו שואבי אבק, היה ניתן לראות בימי שישי אנשים מוצאים את השטיחים למרפסת ודופקים את השטיחים לשם הוצאת האבק. כיום, כאשר כמעט בכל בית יש שואב אבק אין שום סיבה “להרביץ” לשטיח, כדאי להימנע מחבטות בשטיח העלולות לגרום לשחיקת השטיח. פעולה ההרבצה עלולה לגרום לסיבי השטיח לשנות את כיוונם ולגרום לדפורמציה בצורה שלו. ההמלצה שלנו היא לא “לדפוק” על השטיח על מנת להוציא אבק אלא להשתמש בשואב אבק חזק ואיכותי אשר עושה את עבודה בשבילכם.

בדולינה היא חנות קונספט ייחודית מסוגה המחזיקה בקולקציות המתחדשות כל העת של רהיטים,  שטיחים ובדים מיוחדים ובלעדיים. בדולינה מהווה חוויה חדשה של אנרגיות, יצירתיות ותעוזה לתחום עיצוב הפנים, ומאפשרת לכם להכניס לבית שמחה, צבעים, ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. עם המוצרים שלנו תוכלו ליצור קונספט עיצובי המותאם אישית כיד הדמיון החופשית.

אם ברצונכם להתייעץ עימנו כיצד לעצב את החלל הפרטי שלכם ולשמוע פרטים נוספים על ניקוי שטיחים בבית, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בטלפון: 09-742-5180, או צרו קשר כאן.

אוהב את המאמר? שתף עם חבריך:

או חפש מאמרים נוספים:

פוסטים נוספים מהבלוג תוכל למצוא כאן:

קימונו כותנה

סיפור מעטפת: הלוק החדש שעומד להקפיץ לך את הקיץ

קרא עוד »
כלי הגשה צבעוניים מנירוסטה

מכניסים קצת צבע לחיים: כלי ההגשה שמשדרגים את האווירה

קרא עוד »

מייקאובר לבית: כל מה שכריות יכולות לעשות

קרא עוד »

מחליפים למשהו נוח: ספות הרביצה שעושות לנו חשק לעוד

קרא עוד »
Secured By miniOrange