משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)
15 ינואר, 2022

איך לעצב חדר שינה

אקססוריז לחדר שינה מעוצב

לאחר יום ארוך וקשה, בין אם בעבודה ובין אם בבית בהשגחה על הילדים במשך כל היום, שום דבר לא משתווה להרגשה של לחלוץ נעליים, להיכנס למיטה, להתכונן לשנת לילה ולעבור לעולם של שינה וחלומות.. זה ממש לא משנה למה משמש חדר השינה שלכם – (הרבה אנשים משתמשים בחדר השינה לעבודה, קריאה וכמובן שינה) חשוב מאוד ליצור עבורכם סביבה בה אתם מרגישים הכי בנוח, יש לנו כמה סודות עיצוביים קטנים שאולי לא חשבתם עליהם. אז איך לעצב את החדר שינה באופן מדויק?

הטריקים העיצוביים הקטנים, לא רק יגרמו לחדר השינה שלכם להיראות נהדר, הם גם יהפכו את זמן השינה לאטרקטיבי עוד יותר. (כנראה שבבוקר ממש לא תרצו לצאת מהמיטה…) החדשות הטובות הן  שאפשר להשיג תוצאות מדהימות ללא להוציא הרבה כסף. סה”כ מדובר בשינוי אסטרטגיית סגנון העיצוב ומיקוד מחדש במספר פרטים שישנו את חלל חדר השינה מקצה לקצה. אנחנו הרי מבלים שליש מחיינו בשינה, אנו חושבים שכדאי ושווה להשקיע קצת זמן ומאמץ בעיצוב חדר השינה. רוצים לשמוע רעיונות לחדר שינה מעוצב ונעים? בשביל זה אנחנו כאן…

איך לעצב חדר שינה? 

כשזה מגיע לעיצוב חדר השינה, הכל עוסק ביצירת האיזון המושלם בין סגנון לתפקוד. חדר שינה צריך להיות מפלט אישי, מקלט, המבטא את הצבעים, הרגשות והחפצים האהובים עליכם.

  • צבעים – בחרו בצבעים עדינים ורגועים לקירות, במקום צבעי יסוד נועזים, בחרי בגוונים מרגיעים ובפלטה נינוחה של גוונים מונוכרומטיים. על מנת להעשיר את חדר השינה בצבעים מומלץ להיעזר בשטיח עם דוגמאות צבעוניות מעניינות, תמונות, ומצעים מיוחדים שייתנו לחדר שינה אופי ייחודי. צבע ממלא תפקיד חשוב ביצירת אווירה בחלל שלך. ולכן, צביעת חדר השינה שלך צריכה להיות אחד השיקולים הראשונים שלך בעת עיצוב חדר שינה.
  • מיקום המיטה שאר הרהיטים – ההחלטה על איך לעצב חדר שינה מתחילה בשרטוט מקדים של ריהוט חדר השינה. זהו שלב חיוני מקדים בעיצוב חדר השינה. חשוב לשים לב לכיוון שממנו מגיע האור הטבעי. התחילו עם מיקום המיטה וארגנו את כל שאר הרהיטים מסביב אליה. עדיף למקם את המיטה לאורכה בחדר מלבני, בעוד שחדרי שינה גדולים יותר יאפשרו יותר יצירתיות, וייתכן שתרצו למקם את המיטה במרכז החדר. כאשר מתכננים את הפריסה לחדרי שינה קטנים, אפשר לשקול להעביר את המיטה לפינה כדי לחסוך שטח רצפה מסביב.
  • תאורה – בעוד שאור טבעי חשוב בעת עיצוב חדר השינה, חשוב לזכור שברך כל אנחנו נמצאים יותר זמן בחדר השינה שלנו בשעות הערב והלילה כאשר חדר השינה חשוך, כך שחשוב למקסם את הפוטנציאל של אור חדר שינה מלאכותי. כדאי להשקיע במנורות עם אור רך ונעים המפוזר ליד המיטה או במנורות קיר הניתנות לעמעום. אם יש בחדר שינה תקרה גבוהה מאוד, נברשת או אהיל גדול מדי ייצרו נקודה דקורטיבית מעניינת.
  • ריהוט – לעצב חדר שינה, יכול להיות פשוט כאשר מוסיפים לו מספר נקודות עניין: פרגוד ראטן, סולמות במבוק דקורטיביים לתלייה של טקסטיל ואקססוריז, שידת איפור דקורטיבית ועוד.
  • טקסטיל – אחת הטכניקות החשובות ביותר כשאר אנחנו חושבים איך לעצב חדר יפה, הוא השימוש בטקסטיל – מצעים מיוחדים שמעניקים לחדר את האווירה המתאימה בקלות רבה, כריות נוי הן הדרך הקלה ביותר להעניק לחדר השינה נקודות צבע ועניין.
  • שטיח – אין כמו לרדת מהמיטה לשטיח נעים – שילוב של שטיח בחדר השינה אינו רק כפונקציונאלי (בידוד הרצפה הקרה ומגע נעים לרגליים היחפות), אלא גם מעניק לחדר סגנון עיצוב.
  • תמונות – ההחלטה איך מעצבים חדר שינה, תלויה בפרמטרים רבים – התוספת האחרונה ואחת החשובות היא זאת שמעניקה לחדר טאץ’ חשוב, והיא תליית תמונות מעניינות שיעניקו קונטרסט לקירות הבהירים.

בדולינה היא חנות קונספט ייחודית מסוגה המחזיקה בקולקציות המתחדשות כל העת של רהיטים,  שטיחים ובדים מיוחדים ובלעדיים. בדולינה מהווה חוויה חדשה של אנרגיות, יצירתיות ותעוזה לתחום עיצוב הפנים, ומאפשרת לכם להכניס לבית שמחה, צבעים, ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. עם המוצרים שלנו תוכלו ליצור קונספט עיצובי המותאם אישית כיד הדמיון החופשית.

אם ברצונכם להתייעץ עימנו כיצד לעצב את החלל הפרטי שלכם ולשמוע פרטים נוספים על איך לעצב את החדר יפה, מעוצב ומסוגנן, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בטלפון: 09-742-5180, או צרו קשר כאן.

אוהב את המאמר? שתף עם חבריך:

או חפש מאמרים נוספים:

פוסטים נוספים מהבלוג תוכל למצוא כאן:

קימונו כותנה

סיפור מעטפת: הלוק החדש שעומד להקפיץ לך את הקיץ

קרא עוד »
כלי הגשה צבעוניים מנירוסטה

מכניסים קצת צבע לחיים: כלי ההגשה שמשדרגים את האווירה

קרא עוד »

מייקאובר לבית: כל מה שכריות יכולות לעשות

קרא עוד »

מחליפים למשהו נוח: ספות הרביצה שעושות לנו חשק לעוד

קרא עוד »
Secured By miniOrange