משלוח חינם בקניה מ-₪300 (לא כולל ריהוט)
2 מאי, 2021

כריות נוי אתניות

כאשר מעצבים חדר או חלל כדאי לנסות לייצר סגנון ייחודי ומקורי המתאים בדיוק לאופי הבית וכמובן גם לאישיות שלכם. עיצוב ייחודי הוא הסגנון אינו חייב להיות שבוי בסיסמאות או סגנונות מסוימים, אלא מהווה את האמירה האישית שלכם. על מנת לעזור ליצור את הסגנון הזה בקלות יחסית, אפשר להיעזר בכריות נוי בעיצוב בלעדיי, אותן לא תמצאו במקומות אחרים.

כריות נוי אתניות הן בדיוק הטאץ’ הייחודי המשלים את הסגנון הרצוי בחלל, (זה יכול להיות בסלון, חדר שינה או אפילו בחדר הילדים). הכריות מאפשרות ליצור שלל שילובים וקומבינציות עיצוביות, מה שמקנה חופש בחירה מירבי והזדמנות לגוון את מראה החדר בקלות רבה.

כריות נוי אתניות משתלבות היטב בחלל ומעניקות גוונים חמים ונעימים לחדר כולו. כריות אתניות משרות אווירה חמימה העוטפת את החלל כולו בעיצוב וצבעוניות המשלבת בין צורות, פטרנים, וטקסטורות ייחודיות, מומלץ לשלב בין כריות נוי אתניות עם ספות בצבעים מונוטוניים על מנת לשבור את הכתם האחיד ובכך ליצור עניין בעיני האורחים או בני הבית.

הנה כמה דוגמאות לכריות הנוי שיש לנו בבדולינה:

כרית נוי אתניתכריות נוי אתניותכריות נוי אתניות מבית בדולינהכריות נוי

מה היתרון של שימוש בכריות נוי אתניות בעיצוב החלל?

בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה בתחום עיצוב הפנים של מתן דגש על חפצי נוי (אקססוריז) כדרך יעילה ומהירה (וגם כמובן לא כל כך יקרה) לעיצוב הפנים של הבית. בעזרת כריות נוי ניתן להוסיף סגנון ייחודי לפינות מסוימות בחלל. (אם הבית מעוצב כולו בסגנון תעשייתי/מודרני – אפשר להוסיף נגיעות צבע חזרות במקומות מסוימים ע”י שימוש בכריות אתניות ובכך לשבור את המראה הקר יחסית). כמו כן ניתן לשנות את המראה הכללי של פינת ישיבה באמצעות כריות נוי אתניות. הצבעוניות שלהן על ספות חלקות ישנו לחלוטין את המראה המונוטוני וכמובן גם את העיצוב הכללי של החדר במינימום מאמץ.

למה מעצבי פנים כל כך אוהבים כריות נוי?

העלות הנמוכה יחסית של כריות נוי, מאפשרת שינוי דרסטי בעיצוב החלל במאמץ מינימלי – אין צורך לתלות או למצוא מקום מיוחד להצבתן והן פשוט מוצאות את מקומן על הספה או הכורסא. כריות הן דבר פרקטי ונעים כך שהן אינן משמשות רק כחפץ נוי אלא כמוצר פרקטי. הנוכחות שלהן בחדר חזקה מאוד והן הופכות את הספה המשעממת למקום מסעיר ומעניין. כריות נוי אתניות משנות לחלוטין את מראה החלל ומעניקות עיצוב מעניין במהירות.

בדולינה היא חנות קונספט ייחודית מסוגה המחזיקה בקולקציות המתחדשות כל העת של רהיטים,  שטיחים ובדים מיוחדים ובלעדיים. בדולינה מהווה חוויה חדשה של אנרגיות, יצירתיות ותעוזה לתחום עיצוב הפנים, ומאפשרת לכם להכניס לבית שמחה, צבעים, ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. עם המוצרים שלנו תוכלו ליצור קונספט עיצובי המותאם אישית כיד הדמיון החופשית.

לקטגוריית הכריות בחנות האון-ליין לחצו כאן>>>

אם ברצונכם להתייעץ עימנו כיצד לעצב את החלל הפרטי שלכם ולשמוע פרטים נוספים על כריות נוי אתניות, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת בטלפון: 09-742-5180, או צרו קשר כאן.

אוהב את המאמר? שתף עם חבריך:

או חפש מאמרים נוספים:

פוסטים נוספים מהבלוג תוכל למצוא כאן:

קימונו כותנה

סיפור מעטפת: הלוק החדש שעומד להקפיץ לך את הקיץ

קרא עוד »
כלי הגשה צבעוניים מנירוסטה

מכניסים קצת צבע לחיים: כלי ההגשה שמשדרגים את האווירה

קרא עוד »

מייקאובר לבית: כל מה שכריות יכולות לעשות

קרא עוד »

מחליפים למשהו נוח: ספות הרביצה שעושות לנו חשק לעוד

קרא עוד »
Secured By miniOrange